خانوما شکمم خیلی سفت شده نفخ دارم چیکار کنم درست شهه 😭

۷ پاسخ

چی خوردی دقت کن اون نفاخ بوده

من از بس اذیت میشم اینسری رفتم دکتر گفتم بتش برام شربت نوشت بعد از غذا بخورم،به دکترت بگو برات شربت یا قرص بده

دمنوش نعنا
راه هم زیاد برو

خب پس خودتو رها کن 🤦‍♀️😅

آلو خیس کن ناشتا بخور

و اگ یوبسی سه قاشق شربت منیزیوم هیدروکساید رو بریز تو آب ولرم بخور
بعد اینکه فاموتیدین رو خوردی

بعد شام ی قرص فاموتیدین بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان مامان امیر علی مامان مامان امیر علی ۵ ماهگی