۳ پاسخ

من صبحانه ها هفته ای سه بار میدم

مث فرنیه فقط بادوم اسیاب شده اضافه کن بهش همون اول

یه فرنی ساده با آب بزار نصف لیوان اب یه قاشق چایخوری ارد برنج بزار غلیظ شه
بادوم و تو اب جوش خیس کن پوستشو بکن با چایی صاف کن رندش کن پودر شه قاطیش کن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان جیک جیک مامان جیک جیک ۱۰ ماهگی
مامان آرتا و تودلی مامان آرتا و تودلی ۱ سالگی