خانما چجوری حریره بادوم درست کنم

۱ پاسخ

من چون پوره کن ندارم بادوم میندازم داخل آبجوش بعد پوستشو میگیرم با پشت چای صاف کن رنده میکنم بعد میریزم داخل قابلمه ، نصف قاشق آرد برنج ، نصف خرما آبجوش میریزم حسابی با شعله کم هم میزنم خوب که غلیظ شد یکم شیر خشک یا شیر مادر اضافه میکنم خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان جیک جیک مامان جیک جیک ۱۰ ماهگی
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی ۱۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان هیام مامان هیام ۱۷ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۱۲ ماهگی
مامان نیکان 😍 مامان نیکان 😍 ۱۴ ماهگی