خانما حریره بادوم چجوری درست کنم

۳ پاسخ

من بادومو‌میزارم‌تو‌ اب جوش ی رب بعد اب سرد پوستشو‌میکنم بعد با یکم اب میریزم همزن بعدش از صافی رد میکنم ابشو‌با ی فاشق ارد برنج میزارم رو‌گاز غلیظ ک شد یکم سرد شد ی قاشق شیر خشک میریزم

یک نصف قاشق مرباخوری پودر بادام
یک لبوان اب جوشیده
یک قاشق مرباخوری ارد برنج
هر سه بزار رو شعله به قوام برسع
بعد خاموش کن
سرد شد شیرمادر یا شیرخشک اماده شده اضافه کن تا به غلظت ک میخوایی برسه

یک نصف قاشق مرباخوری پودر بادام
یک لبوان اب جوشیده
یک قاشق مرباخوری ارد برنج
هر سه بزار رو شعله به قوام برسع
بعد خاموش کن
سرد شد شیرمادر یا شیرخشک اماده شده اضافه کن تا به غلظت ک میخوایی برسه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی ۱۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان هیام مامان هیام ۱۷ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۱۲ ماهگی