شربت کوریزان برا سرفه هم خوبه؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

ایورامی استفاده میکنم خوبه

نه کوریزان برای سرماخوردگی خوبه .ایورامی برای سرفه

من پلارژین میدم
اگر خلطی باشه آزیترومایسین ۱۰۰
اگ ریه درگیر شده باشه سرفه های شدید باشن ساشه مونته لوکاست شبی یکبار
و اسپری سالبوتامول و دمیار

عزیزم برای سرفه دمنوش آویشن و عسل درست کن معجزست

سوال های مرتبط

مامان حسین جونم مامان حسین جونم ۳ سالگی