۱۱ پاسخ

من چون دخترم امروز یکم زور میزنه مدفوعش سفته کدوسبز و گلابی رو گزاشتم پخته بشه
بعد با خرما باهاش فرنی درست کنم بخوره

برنج و لوبیا سبز و گوشت و عصاره قلم و کره

من امشب اوتمیل فندق و گردو. توش سیب درختی و انجیرم میریزم

من ابگوشت ظهری براش درست کردم خورد شب هم شیر برنج بهش میدم

قرمه سبزی 😐🤣ابگوشت هم داره ولی نمیخوره میدونم آخر قرمه سبزی میخوره 😂

حلیم یا سوپش

من فرنی کدو حلوایی

من چندروزه بهش تخم مرغ ندادم میخوام براش آب پز کنم

خودمم شام ندارم چه برسه بچه😂
من مهراب هرچی میدم کلا نمیخوره

ماکارانی
پیاز رو تفت میدم رب میزنم گوشت چرخی، هویچ، اب قلم، ازرهمشون یکم، بعد ماکارانی رو میریزم میپزن،

منم شام نداره🫠😵

سوال های مرتبط

مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی
مامان پشمک💙👶🩵 مامان پشمک💙👶🩵 ۱۴ ماهگی