من که تا ۲۰ روزگیش کلا یادم میرفت بدم 😄بعد یه قطره گرفتم مارک کامویت باعث دل دردش شد که دوباره تا چن روز ندادم 😑مارک پدیا بست گرفتم خوبه .دیگه سعی میکنم یادم نره هر روز میدم
آره
دختر من یکم اذیت بود موقع خوردنش بهم گفتن با شیر قاطی کنم
منم هرسری شیر میدوشم قاطی میکنم بهش میدم بهتره
آره باید بدی قطره ای که بهداشت میده نسبت به قطره های دیگه خوشمزه تره اگه بدش میاد از بهداشت بگیر
حتما باید بخوره؟من ب بچم دادم کلا حالش انگار بدشد
بله پسر من خیلی خوشش میاد بهداشت داده همونو میدم
آره منم بهش میدم
من چون یادم میره همسرم هروز بهش میده
خیلی بده... بچه به زور میخوره
اره عزیزم باید بدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.