بچهای شماهم از خودشون سلفی میگیرن

تصویر
۷ پاسخ

خربزه من 🙃

تصویر

من اصلا گوشی دستش نمیدم😬
ببینم ورداشته زود ازش میگیرم

اولین بارشه😂🤣

تصویر

دختره من از سلاطین سلفی انداختنه گوشیم پره سلفیاشه🤣🤣✌🏻

تصویر

فعلا مقاومت میکنم نمیدم گوشی بهش🤣

😂😂😂😂😂

خیلی😂

تصویر

سوال های مرتبط

مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ....👶👶👶👶👶 مامان ....👶👶👶👶👶 ۱۰ ماهگی