۴ پاسخ

عزیزم نباید شیرشو عوض کنی که . شما فکر کنم هر دفعه به چیزی میدی . واسه همون یبوست میگیره . ببین کدوم شیر به حالش میوفته همونو بهش بده عوض نکن هی. من میگم نان از همش بهتره .

وزنش خوبه دیگه پسر من دو ماهه که اصلا وزن نگرفنه ماهی ۳۰۰ خیلی نرماله مگه قراره هر ماه چقد اضافه کنه

من بچم ۱۰ ماهشه ۸ نشده خوبه دیگه درگیر وزن نباش اینقد وقتی روند رشدش خوبه عب نداره بالاخره فعالیت شیطونس دارن زیاد میسوزه

خوبه دیگ عزیزم من دخترم ۹ کیلوعه دکتر گف وزنش خوبه

سوال های مرتبط