عزیزم نباید شیرشو عوض کنی که . شما فکر کنم هر دفعه به چیزی میدی . واسه همون یبوست میگیره . ببین کدوم شیر به حالش میوفته همونو بهش بده عوض نکن هی. من میگم نان از همش بهتره .
وزنش خوبه دیگه پسر من دو ماهه که اصلا وزن نگرفنه ماهی ۳۰۰ خیلی نرماله مگه قراره هر ماه چقد اضافه کنه
من بچم ۱۰ ماهشه ۸ نشده خوبه دیگه درگیر وزن نباش اینقد وقتی روند رشدش خوبه عب نداره بالاخره فعالیت شیطونس دارن زیاد میسوزه
خوبه دیگ عزیزم من دخترم ۹ کیلوعه دکتر گف وزنش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.