۳ پاسخ

برا من همش ب واژنم میزنه گاهی انقد آرومه ک میترسم
دق میدن آدمو فقط

منم حرکاتش مث قبل زیاد نیست
چون بزرگ تر شده جاشون نیست 🥹

طبیعیه سنگین میچرخه

سوال های مرتبط