خانما از چند ماه لباس بارداری گرفتین

۷ پاسخ

من فقط شلوار خریدم
مانتو هام اندازن

اخراي 5ماه

من از ۴ماه شلوار گرفتم چون شکمم درد میگرفت

من دارم میپوشم شلوارشو بقیه شلوارشو رو میپوشم دل درد میشم

من ازالان شلوارام تنگ شده ازبس نفخ دارم اصن نمیتونم شلوا ر بپوشم

از همون اول که شکمم بزرگ تر شد خریدم که تا آخر بپوشم دیگه حیف نشه😂

7ماه

سوال های مرتبط

مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه حضرت رضا🩵 مامان هدیه حضرت رضا🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد و دوقلوها مامان محمد و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری