۴ پاسخ

سلام دخترمنم خیلی نق میزنه گریه می‌کنه شیرنمیخوره هیچ اثری از دندون نیست نمی‌دونم چطورشه🥹

دیفن یا پارکید بزن لثه هاش ماساژ بده عزیزم از ژل اینا خیلییی بهتره

دندونيشو بذار يخچال خنك شه بهش بده يا ژل باريچ دندون بگير بزن ب لثه هاش
خيار خنكم خوبه بدي بكشه ب لثه هاش

ژل بی بی دنت
کوتاه مدته اثرش ولی خوبه

سوال های مرتبط