شاید داره دندون در میاره
شاید جهش رشدیه مامان تیام هم یک هفته همینجوری بود خیلیییی اذیت شدیم
از دندونشه دختر منم دندون دراورد یه مدت پوستم کنده شده از بس گریه کرد
عزیزم به گوشش اینادست بزن ببین دردنمیکنه
ماهم وضعیت مون همیشه خسته و کلافه ام 😭
الهی بمیرم کارن جونم
دستش نمیبره سمت دهانش یا چیزی دستش باشه با حرص نمیخوره؟
شاید دندونشه داره اذیتش میکنه
پسر منم دو هفته همینجوری بود. سرما خورده بود خوب شیر نمیخورد همش گریه گریه. شکمش که سیر باشه خیلی کمتر گریه میکنه؛ بخوابونش تو خواب قشنگ شیر بده سیرش کن.
سعی کن شیر بخوره
احتمالا سرما خورده بدن درد داره ببرش دکتر احتمال خیلی زیاد بهت بگه واسه بدن درد پاراکید بدی
احتمالا سرما خورده دختر منم کلافه بود دیدم باز سرما خورده...
دل درد نداره
چک کردی جاییش درد نمیکنه
سرمانخورده؟ کلافه نیست؟
شاید میخواد دندون در بیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.