عصرونع چیا میدین ب بچهاتون

۸ پاسخ

اگه ناهار درست نخورده باشه سوپ یا شیر برنج اگه ناهار خوب خورده باشه کیک یا بیسکوییت

میوه
شله زرد
نون و پنیر گردو
کیک

آجیل اسیاب شده،بیسکوییت مادر،دنت، الان ماه رمصونه نونهای گردالی میفروشن بهش میگن کوماج خیلی دوست داره. سوپ و آش که واسه افطار میپزم هم گاهی میدم

بیسکویت مویز گردو خرما تخمه میوه

امروز میوه دادم با بیسکوییت

فرنی کاچی میوه پنکیک کیک خونگی اجیل مغز تخمه نون پنیر

فرنی تخم مرغ خرما و کنجد سیبزمینی سرخ شده میوه

میوه . ماست‌.پفیلا.کیک.

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا ۲ سالگی
مامان مهدی👼🏻 مامان مهدی👼🏻 ۲ سالگی
مامان هدیه خدا🥺هامین مامان هدیه خدا🥺هامین ۲ سالگی