۱۸ پاسخ

اره بیسکویت مادر و دنت و سرلاک میدم

بعضی موقع ها خودمون میخوریم یکم میزارم دهنش

خیر

چیپس و پفک اینا اصلا نمیدم بيسکوئيت هم دوس نداره ولی عاشق کاکائو هست گاها میدم

فقط بیسکوییت اونم از این خارجیا مخصوص بچه
بستنی هم یکبار دادم اونم نه سوپری،از اینا که بستنی فروشیا فقط با شیر گاومیشن اونم دکترشوت گفت ایرادی نداره بخورن

یزرع دلش نخواد زیاد دوست ندارن بیسکوییت بستنی ولی پفک خیلی دوستداره

بسکویت بعضی اوقات ولی بقیه موارد خیر

اگر خودمون بخوریم درحد یه کم بهش میدم

بیسکوئیت میدم بیشتر مادر میدم بعضیا روش نوشته بالای 2یا 3سال نمیدم.بیشتر خونگی درست میکنم.کاکائو یکم زوده ولی چیپس و پفک زیر 2سال ممنوعه نمک و افزودنی زیاد داره.بجاش پف فیل بده بستنی بده چاق میکنه

من میدم
هرروز نه
ولی اگه ببینه باییییید بخوره ندارم بخوره خودشو میکوبه زمین داد میزنه
نمیخریم خودمون
مهمون باشیم جایی ببینه میدم
امروز خونه مامانم اینا یه دل سیر صبحونه خورد
پشت بندش چیتوز موتوری خورد
از دستش میگرفتم گریه میکرد
مامانم گفت بده بخوره صبحونه خوب خورده فوقش دوتا بتونه بخوره
راستم گفت دوتا خورد دیگ میلش نکشید
بنظرم توهم قبلش سیرش کن
بعد بده بخوره

نه اصلا

بچه ها میخورن اینم میخواد یکم میدم بهش

بیسکویت میدم

فقط بیسکوییت مادر

بیسکوئیت فقط میدم

نه عزیزم

نه چون خاصیتی براش نداره

بیسکوییت گاااهی
ولی کاکائو و چیپس و بستنی نه

سوال های مرتبط

مامان رادوینمممم💙🥹 مامان رادوینمممم💙🥹 ۱ سالگی