۶ پاسخ

دکتر به من گفت نصف ساشه رو با شیر خودت قاطی کن بده من سه روز دادم الان رفلاکسش خوب شده

۵ سیسی اب بریز پودرو توش حل کن چند دیقه هم بزن بده بهش
دکتر ب من گفت ایم پودر از قطره تاثیرش بیشتره

پسر منم میخوره من با یک قاشق غذا خوری آب ولرم رو به سرد قاطی میکنم دو دقیقه هم باید هم بزنی

دو قاشق آبم آبجوش سرد شده باشه🙌🏾

همه ساشه رو با دو قاشق آب قشنگ حل کن بعد درست شدن ۲تا قطره چکان کامل و نصف بده بخوره منم ب دخترم میدادم

شربتشو بگیری راحتری این ساشه ای ها خیلی سخت من قبلا میدادم ولی واقعا حل نمیشد سخت بود الان شربتشو میدم واقعا عالیه دوماه ک داره استفاده میکنه

سوال های مرتبط