یرو زور بزن و برو نمیخواد این همه هم پول بدی 😂
سزارین دردش بیشترع پشیمون میشی
دولتی بابیمه رایگان
اجباری ک نخوای دکتر خودت عملت کنه در حد سه میلیونه با بیمه سلامت ... با بیمه های دگ کمتر هم میشه ... اما اگ بخوای دکتر خودت عملت کنه ازت دستمزد جدا میگیره
مونده به بیمارستانت
اگه دولتی بری رایگانه
اگه خصوصی بری ۳۰ تومن اینا بستگی داره ب بیمت
و دستمزدی ک دکترت میگیره
بیمارستان دولتی و تامین اجتماعی با دفترچه تامین اجتماعی تقریبا رایگانه
تو بیمارستان دولتی خیلی نمیشه
بیمارستان بالای سی و دکتر هم بالای پونزده بیست همین الان بعد عید نمیدونم شهر ما اینطوریه
من 35دادم بیمارستان خصوصی
من پرسیدم شهرمون3تومن
فرق داره خصوصی ها از ۳۵ تا ۶۰ تومن دولتی هم از ۲۰ تا ۳۰
شهربا شهر فرق میکنه تو شهر ما ۱۰تومنه
سوال منمهستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.