باقطره سدیم کلراید
براش بخورسردبزار اینودکتربه دخترمن داد
مگه ما دکتریم که نظر بدیم
من دخترم فقط سرفه میزد باناله عکس انداختم ازریش برونشیت گرفته اسپری دادباقطره امروزبردم دکتر گفت بهترشده دیگه اسپری نده
چه علائمی داشت که از ریه عکس گرفتین
واسه چی عکس گرفتی؟
من همسرم پزشکه بفرستید واسم شب ازش بپرسم
فک میکنم قسمت های که سفید شده داخل عکس درگیره
سمت راست یکم درگیری داره
بازم باید دکتر ببینه
منم عکس گرفتم ولی سردرنیاوردم گفتن برونشیت ریه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.