خانوما پساری چیه و گذاشتنش درد داره؟😑

۵ پاسخ

به چه دردی می‌خوره؟ چیه

فک نکنم تو هفته های ما بذارن دیگه

اصلا درد ندار

یه دستگاه حلقوی شکل هست که جنسش سیلیکون هست
برای وقتایی که طول دهانه رحم کوتاه میشه و در معرض زایمان زودرس قرار میگیری دکتر ها برات پیشنهاد میدن انجام بدی

اصلا درد نداره این شکلیه‌هیچ‌نمیفهمی کی گذاشت

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری