۴ پاسخ

من دادم ولی انتی و انومالی هم رفتم

ن سلفری همون آزمایش ان آی پیتی بزار ۱۲هفته و۳روزبده.

آره ده هفته
آزمایش انتی فقط لازم نیست اگه سلفری بری
سونو انتی و انومالی باید بری

منم سلفری دادم
دیگه ازمایش ان تی و ازمایش مرحله دوم غربالگری نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری