خانمای پسردار چه اسمی انتخاب کردین

۲۰ پاسخ

محسن😍😍

علی جانم

یا مرصاد.. یا که هم یزدان

اگه پسر دار میشدم
آوان
کایا

آقا هاکان انتخاب کردیم براش👶🏻

من اگه پسر باشه آرین

من نیهاد انتخاب کردم ولی بهر کی گفتم میگن قشنگ نیست دیگه موندم چی انتخاب کنم

من اسم پسرم کسری که عاشقش هستم‌خودش اسم خودش روخیلی زودتونست بگه

هامین 🩵

شاهرخ

پسر اول م ماهان. این یکی ماهور🙂

من اگه پسر باشه ایشالا مانیار دختر باشه یا مهوا یا مهتا
اسم پسرمم خودم انتخاب کردم مهدیار

باباش میگه من باید انتخاب کنم که اونم فعلا گفته یا رادمهر یا رادمان 🥹😍
من که میگم رادمهر

من به امید خدا میذارم کایان

اسم پسر اولم آرسام دومی رو احتمال زیاد بزاریم آرتین

سراج، معراج ، امیر معراج

من اگر پسر باشه کاوه

من آرتا انتخاب کرده بودم

احتمال خیلی زیاد مهبد

منم درگیر اسم پسرم
هیچی به دلم نمیشینه رسا دوست دارم که همسرم خوشش نمیاد

سوال های مرتبط

مامان مامانِ طلایی مامان مامانِ طلایی هفته هجدهم بارداری