من اللن چند روزه بی حالم بی اشتهام احساس حال تهوع شدید دارم
نی نی هم میگن دختره اصلا ربط نداره به ویار اینا دوست من مثل تو بود پسر شد
سه ماهت تموم شد خوب میشی هممون این روزا رو گذروندیم بعد به چیزایی دیگه میاد نگران نباش🤣
خانوما بنظرتون بچم چیه
منم خیلی بیحال و بی حوصلم به علاوه اینکه من هیچی نمیتونم بخورم همش استفراغ البته حس میکنم بیحالی من دقیقا واسه همین حال خراب بودنمه
منم همینم همش مریض و حال بدی نمیتونم بلند شم اصلا
عزیزم منم مثل تو بودم سه ماه اول توان هیچ کاری نداشتم حتی حمام میرفتم میومدم دیگه توان خشک کردن موهام نداشتم
الان که اخرای ماه چهارم خیلی بهترم توانم داره برمیگرده
نگران نباش درست میشه
دخمل دالی😍
منم 3 ماه اول خیلی بیحال و خابالو بودم وارد 3ماه دوم که شدم یواش یواش بهتر شدم
بخور بخواب لذت بارداری رو ببر چون بعدش نمی تونی
به احتمال زیاد نی نی دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.