۶ پاسخ

خودشون یواش یواش بهتر میشن،بنظرم تو سن بچه های ما اگه مشکلی نداسته باشن خوب میخابن

وای پسر منم اصلا خواب راحتی نداره قبل واکسن شش ماهگی خیلی خوب بود یک ماه بیشتره که شب خواب نداره باید رو‌پام نگه دارمش

من بچه اولم شب‌ها بیدار بود روزها خواب ولی دوتا بچه ای دیگم نه شبها خواب تا صبح راحت بودم هرچی سر اولی اذیت بودم سر دومی و سومی راحت ترم

امیدوارم دختر من بدتر شده

وای منم دردم همینه

خودمونوباشرایط وقف بدیم وگرنه بچه هارو به هیچ کارنمیشه وادارکرد😂😂

سوال های مرتبط