۱۷ پاسخ

قیمتش چنده؟

جنسش مثل مای بی بی هست
دختر من حساسیت داده بود

من گرفتم خوب نیس فقط مولفیکس

خیلی زود اویزون میشه
ولی نشت و اینا نداره بهتره از پوشک های دیگ

خیلی بو جیش میگیزه سریع
اصن خوشم نمیاد

بله چن ساله

خیلی خوبه عالی .
فاق بلند .جذب بالا .من از اول هانیز خریدم .
دوبار که خونه مامانم بودیم در دسترس نبود مولفیکس مای بی بی خریدم اصلن نپسندیدم.
مولفیکس دوتا جیش میکنه پر سنگین میشه مابی بی خوبه ها ولی فاقش کوتاه

من تا یسالگی مای بی بی استفاده میکردم ماه پیش ک قیمتاش خیلی رفت بالا هانیز قیمت قدیم داشت خریدم راضیم واقعا نسبت ب مولفیکس خیلی عالی تره

من بیشتر از مای بیبی استفاده میکنم یکی دو بار مولفیکس خریدم خیلی افتضاح بود اصلا راضی نبودم دوباره مای بیبی خریدم اگ هنیز از لحاظ قیمت با مای بیبی فرقی نمیکنه و بهتره بگین ک هانیز بخرم

خیلی خوبه ولی همه جا نداره حیف

من از وقتی دخترم ب دنیا اومده تا الان هانیز استفاده کردم نسبت ب مولفیکس و مای بی بی خیلی بهتر و با کیفیت تره سایز بندیش هم بهتره

بومیگیره‌جدیدا

من از سایز ۱ از هانیز استفاده کردم

اره من خیلی راضیم
عطر هم داره خوبه

من برای پسرم استفاده می کنم خیلی بهتر از مای بی بی هست

من خریدم ولی استفاده نکردم به ظاهرباکیفیت میاد

اره عالی

سوال های مرتبط

مامان فندوق جونم مامان فندوق جونم ۱ سالگی
مامان بردیا و تو دلی مامان بردیا و تو دلی هفته پانزدهم بارداری