پوشک هانیز کسی استفاده کرده؟

۲۰ پاسخ

عالیه

من همش مای بیبی گرفتم از اول این اخرا مای بیبی پیدا نکردم هانیز گرفتم بنظرم مای بیبی بهتر بود از هانیز

آره من کلا هانیز
خیلی خوبه

بله عالیه

اره عالیه ن بو میگیره ن پس میده

عالیه

اره من از اول استفاده کردم عالی بود

عالیه

اره خوبه

من خیلی استفاده میکنم راضیم

عالیه

اره من عالیه...

آره عالیه ولی گرونه

اره چطور

من راضیم

قیمتش چقدره

خوبه اما وقتی عوض میکنی بعد میخای پوشک جمع کنی ببندی چسبش کنده میشه. منم متنفرم باید کامل جمع کنم چسبشو دورش محکم ببندم

بد بود

من استفاده کردم به پسرم نساخت

من اشغال بود

سوال های مرتبط

مامان بردیا و تو دلی مامان بردیا و تو دلی هفته پانزدهم بارداری