۵ پاسخ

اره من استفاده میکنم
مای بیبی چسبی و مای بیبی شرتی استفاده کردم هیچکدوم مثل هانیز راضی نبودم عالیه

آره عالیه استفاده میکردم ولی الان شورتی مای بی بی استفاده میکنم که واقعا عالیه

سلام آره بنظرم خوبه

اره خيلي خوب بود

سلام عزیزم من استفاده کردم ولی چسبش خیلی ضعیفه کنده می‌شد جذبشم از مای بیبی و مولفیکس کمتره

سوال های مرتبط

مامان فندوق جونم مامان فندوق جونم ۱ سالگی
مامان بردیا و تو دلی مامان بردیا و تو دلی هفته شانزدهم بارداری