من گرفتم1200
منم همینو دقیقا خریدم ۲تومن خیلی خیلی راضیم واقعا دست راستم شده
دختر من اصلا نمیمونه توش مثلا گرفتم بخوابه
منبدون پایه گرفتم به بارفیکس بستم. ولی پسرم اصلا توش نمیمونه
من پارسال گرفتم یک تومن
من فقط تابش گرفتم۶۰۰
پسر من که عاشقه اینه😍
من همینو ۱۵۰۰ گرفتم اصلنم سوار نمیشن
عزیزمچقدم خوشحاله
پایش سبکنیس که تکون بخوره بیفته؟
اینجا ۱۴۰۰ بود من پرسیدم
آره دیگ الان اینقدر همه چی گرون شده دو تومن دیگ پولی نیست اگه میشه بعدا ببندیش به میله بارفیکس تو چارچوب در که دیگ خیلی خوبه
تهران امنه مغازها بازن؟
آره چرا نصرفه
اره.
ارهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.