۴ پاسخ

تا سه شب قرص ال دی بخور بعد دیگ نخور یع سع چهار روزی بگزرع پریود میشی

۵تا استرادیول بخور بعدش ۵ تا پروژسترون ...۲۴ساعت بعد پریود میشی

اگه بلد بودم واسه خودم نسخه میپیچیدم 🤭🥺

دوباره تست بزن من روز موعد و دو روز بعد منفی اما بعد۴روز مثبت شد چون دیر گرفته بود

سوال های مرتبط

مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخودچه🌰 مامان نخودچه🌰 قصد بارداری