عزیز دلم تو تنبلی تخمدان داری
یعنی دارو بخوریم باردار نشیم پریودمون تاخیر پیدا میکنه؟
عزیزم دارو برای بارداری مصرف میکردید؟
گرمی بخور پریود بشی نشدی برو آمپول بزن امکان نداره حامله باشی دیگه الکی آزمایش نرو وقت و هزینه الکی نکن زودتر پریود شو وقتتو برا اقدام هدر نده. بعده این همه تاخیر چیزی میبود باید سریع دو خط پرررنگ میشد پس نیس عزیزم حتی یک درصد. انشاالله ماه بعد
حتما آزمایش خون بده بعد چیزی خواستی مصرف کنی بکن
آزمایش بتابده
لعنت به این بی بی چکای منفی ، متنفرم ازش
سابقه تاخیر داری
دارو برای بارداری خورده بودید ؟
زعفرون
رازیانه دم کن بخور
دکتر برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.