۱۵ روز تاخیر ...و اما این شد 🙂🥲💔چی بخورم پریود بشم

تصویر
۱۲ پاسخ

عزیز دلم تو تنبلی تخمدان داری

یعنی دارو بخوریم باردار نشیم پریودمون تاخیر پیدا میکنه؟

عزیزم دارو برای بارداری مصرف میکردید؟

گرمی بخور پریود بشی نشدی برو‌ آمپول بزن امکان نداره حامله باشی دیگه الکی آزمایش نرو وقت و هزینه الکی نکن زودتر پریود شو وقتتو برا اقدام هدر نده. بعده این همه تاخیر چیزی می‌بود باید سریع دو خط پرررنگ میشد پس نیس عزیزم حتی یک درصد. انشاالله ماه بعد

حتما آزمایش خون بده بعد چیزی خواستی مصرف کنی بکن

آزمایش بتابده

لعنت به این بی بی چکای منفی ، متنفرم ازش

سابقه تاخیر داری

دارو برای بارداری خورده بودید ؟

زعفرون

رازیانه دم کن بخور

دکتر برو

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا هفته پانزدهم بارداری