پسر سومی من ۹ ماهشه همینجوریه میکه یسره بغلم کن
ولی اگه جلو چشمش نباشم کمتر نق میزنه
منم موقع آشپزی و کار میذارمش پیش داداشاش بازی کنه
بزارش تو رورئک دنبالت بچرخه تو خونه
بیشتر بغلیه انگار،واسه اضطراب زوده
تو این سن طبیعیه البته دختر من اینجوری نبود ولی خیلی ها رو شنیدم و دیدم این طوری هستن فقط باید صبوری کرد تا دوره ش بگذره دیگه
عزیزم تو این سن طبیعیه....رفته رفته بهتر میشه بذار کنار خودت با چیزی مشغولش،کن به کارت برس...البته خب ممکنه نق بزنه ولی کم کم عادت میکنه فقط صبوری باید بکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.