۲ پاسخ

منم همینجوری بودم جیگرم له بود از دستش گذاشتم چندتا کلاس باهم اولش خودم میرفتم سرکلاس باهاش بعد میذاشتمش می‌نشستم پشت در الان دیگه راحت شدم میذارمش دم در خودش میره منم به کارام میرسم

آره عزیزم

سوال های مرتبط