۷ پاسخ

خوب چرا با هم نمیرید
اگه تفریح و خوشگذرونی کی بهتر از خانواده

به نظرم برو خونه پدرت چون میگی حال روحیت هم خوب نیست اینجوری بچه اذیت میشه حداقل اونجا سرگرم میشه با خانوادت تو هم بیشتر میتونی برای خودت باشی

ب نظرم خونه نمون برو پیش خانواده ات

ب نظرم برو خونه پدرت

من باشم ترجیح میدم بمونم خونه نهایت یه شب برم برگردم روزای دیگش هوا خوبه با گرشا برو بیرون

بری خونه پدرت بهتره

اگه خونه بابات راحتی برو اونجا

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی
مامان شکوفه گیلاس 🍒 مامان شکوفه گیلاس 🍒 ۵ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۴ سالگی