۳ پاسخ

من زینکو از بدو تولد برا پوشکش زدم و میزنم ثمین برا کل بدنه ن زیر پوشک

به وسط باسن بزن و کناره های رونش جاهایی که احتمال سوختگی و قرمزی داره

ب پوشک برا چی؟؟؟ بزن ب بدنش

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی