اره.
اره پسر من عاشقشه
اره گاهی خودمون میخوریم به اونم میدیم
نه تاحالا ندادم
اره اتفاقا خیلیم دوست داره😍
نه جیوه داره خوب نیست اصلا
آره گاهی میدم بهش
اصلاااا. خودمم نمیخورم
درخواست میدی پرم
والا من هرچی میخورم به دخترم هم میدم
نه ولله خوب نیست
اره پسرم عاشقشه
اره خیلی کم درست میکنم
اصلا خودمونم نمیخوریم
آره بعضی مواقع
شانس من دوست ندارن هر چی که مضره دوست ندارن کپ باباشونن
دوست نداره
نه اصلا
تا قبل از دو سالگی نمیدادم
ولی الان بهش میدم یوقتایی..گرچه خود ماهی براشون بهتره 😉
هنوز پستونک میخوره
نه نمیخوره خودش
این دقیقا سوال منم بود دیروز 😁
منم میخاستم واسه اولین بار بدم ب کایان دیدم دوست نداره منم عدس پلو و ماست دادم خورد 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.