ازاینا به بچه هاتون میدین

تصویر
۹ پاسخ

سلام خوبی عزیزم لطفا توی گهواره اعلام کن من مسدود شدم مامان دلوین هستم

من هم از این شربت به دخترم میدم برای عفونته

منم‌اسهال‌های الان متروماکس بهش دادم مناهی نمیدونم چن‌سی سی باید داد شما میدونی؟

برای عفونت گوارشی مینویسن
من همیشه مترودینازول میدم ولی اینم خوبه

آره من دادم

فکر کنم واسه فاویسم فقط ضرر داره

اره واسه اسهال

مترونیدازول دادم

برا چیه

سوال های مرتبط

مامان 🍒👶baby👶🍒 مامان 🍒👶baby👶🍒 ۳ سالگی
مامان پرهام مامان پرهام ۳ سالگی