فرقی نمیکنه ولی میگن از ساعت ۱۶ به بعد بدی بچه رو پر انرژی میکنه نمیزاره شب بخوابه
من چند باری بعد از ظهر دادم بعدش هر چقدر کردم بچه ام نمیخوابید گریه زاری میکرد فقط توبغلم این ور اون ور میبردم
بده اشکال نداره
سلام مامان ارسام درخواستمو قبول کنید لطفا کار دارم باهاتون
آد مهمه بده
هر وقتی از روز باشه میتونی بدی
اد رو باید نهایت تا ظهر بدی چون انرژی میده بهش خوابش بهم میریزه اشکالی نداره امروز ندادی عزیزم
فردا بده
چرا نشه😅بده
میشه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.