۸ پاسخ

چه خبر

عزیزم توکلت به خدا ان شالله که نیازی نباشه

احتمالا ویروس رزوئلا هست چند روز تب میکنن بعد از چند روز بدنشون دونه میریزه و بعد خوب میشن نگران نباش عزیزم

دوباره رفت بالا؟

انشاالله که بستری نمیشه عزیزم و زود خوب میشه
فقط ی سوال داشتم بخاطر ویروس آزمایش خون گرفتن؟

بسپار ب خدا دارو میدن خوب میشه

علایم دیگه ندارع؟؟

توکلت بخدا باشه نگران نباش ازکسی ویروس روگرفنه؟؟؟

سوال های مرتبط