چه خبر
عزیزم توکلت به خدا ان شالله که نیازی نباشه
احتمالا ویروس رزوئلا هست چند روز تب میکنن بعد از چند روز بدنشون دونه میریزه و بعد خوب میشن نگران نباش عزیزم
دوباره رفت بالا؟
انشاالله که بستری نمیشه عزیزم و زود خوب میشه
فقط ی سوال داشتم بخاطر ویروس آزمایش خون گرفتن؟
بسپار ب خدا دارو میدن خوب میشه
علایم دیگه ندارع؟؟
توکلت بخدا باشه نگران نباش ازکسی ویروس روگرفنه؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.