مامانا واژنم تیر میکشه و زیردلمم خفیف درد داره طبیعیه ؟

۱ پاسخ

منم همینطورم دقیقا
واژن و قسمت بالای واژن شماهم نبض میزنه ؟ حس میکنین ؟
از داخل

سوال های مرتبط

مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
nafas nafas قصد بارداری
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان Tala
🐣👧




Tehran مامان Tala 🐣👧 Tehran هفته بیست‌وهشتم بارداری