۱۱ پاسخ

ماما بابا دد دایی عمه هان هاپو پیشی م م
آب بریم تاب تاب

مامان
بابا
عمو
دایی
به به
ترس
بریم
بده .زد .دیگه یادم نمیاد

تلوزیون هم میبینه متاسفانه زیاد😅😅😅

من اصلا تا حالا دخترم و پای تلوزیون نزاشتم ولی گوشی اره
داداشم گوشی میده دستش
ولی رو حرف زدنش خداروشکر تاثیر نذاشته
بابا مامان نه ممنون (ممون)بیا ممد تاتی صدای حیوون ها
دست دست اینا اب لالایی
این چیزا رو میگه
میگن تخم کبوتر اگ بدی کامل میگه نمیدونم بدم یا نه کسی داده تاثیر داشته؟
من از صحبت کردنش راضی هستم چون خیلی باهاش حرف میزنم زود صحبت کردنو یاد گرفت

دختر من کلمات زیادی میگه مامان بابا داداش اسم های بچه های فامیل همه رو میگه بریم و بده و اینارو میگه و درکل اگر چیزی بخاد منظورشو با حرف زدن ی جوری میرسونه

کلمه میگه
مثلا اسم خودش میگه
نه میگه نمی‌خوام مامان بابا عه

😐اینا که میگن همه چی میگه یعنی مثلاً گستنتنیه هم میگه ؟!

همه چیز میگه

مامان بابا نه دده کاکا

تلوزیون کم میبینه در حد ۲ دقیقه

کلمه هم فقط مامان و گاگا

كلمه ميگه فعلا همه چي رو

سوال های مرتبط