میشه یکی بگه سرکلاژ یعنی چی؟

۵ پاسخ

توچندماهگی مشخص میشه که بایدسرکلاژ کرد یان

توی انتی ۳۸ بود ولی هدفندم و یادم نیس

وقتی بهش فکر میکنم خودم دردم میگیره و تنم میلرزه

وای خدایا چقد وحشتناک

وقتی طول دهانه ی رحم یا همون سرویکس کم بشه دکتر میگه باید دهانه ی رحم رو بدوزی ک بهش میگن سرکلاژ و باید استراحت مطلق بشی

سوال های مرتبط

مامان هلنا مامان هلنا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان النا.لیانا مامان النا.لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 ۱ ماهگی
مامان ماکان🌚 مامان ماکان🌚 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان پسری💙 مامان مامان پسری💙 هفته سی‌وهشتم بارداری