توچندماهگی مشخص میشه که بایدسرکلاژ کرد یان
توی انتی ۳۸ بود ولی هدفندم و یادم نیس
وقتی بهش فکر میکنم خودم دردم میگیره و تنم میلرزه
وای خدایا چقد وحشتناک
وقتی طول دهانه ی رحم یا همون سرویکس کم بشه دکتر میگه باید دهانه ی رحم رو بدوزی ک بهش میگن سرکلاژ و باید استراحت مطلق بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.