خانما من خیلی بی بنیه شدم چی بخورم خوبه سرکلاژ هم شدم

۵ پاسخ

سونو شکمی گرفتی یا واژینال؟ شکمی دقیق نیست.

گوشت کبابی یا گوشت تو شیشه بخور ، چهار مغز ، شیر پسته ، شیر بادام

من میترسم 🥲سرویکسم پایینه ولی دکترم گفت فقط استراحت

سرکلاژ درد داره؟؟؟

چند هفته سرکلاژ شدی؟ سرویکست چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان تمشک🫐🍼 مامان تمشک🫐🍼 هفته بیست‌وششم بارداری