#پوشک
#شیرخشک
شیرازی ها خوبین

۲ پاسخ

وای چرا کسی نمیگ کدوم سمت بوده

مگه شیراز چی شده؟

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۲ سالگی