خانماا من صبح واکسن کزاز زدم
هیچ عوارضی نداره؟؟

۶ پاسخ

من فقط یه روز یه کوچولو دست درد داشتم

فقط بیحالی داره و یکم درد دست

منم امروز زدم هیچ دردی ندارم نمیدونم چرا

منم امروز زدم
چشام و‌سرم درد میکنه فقط

اجیمم زد گفت دردی نداشت کمپرس گرم یا سرد خوبه نمیدونم

من دیروز زدم فقط کمی بی حال شدم
امروز از صبح دست درد شدید و بدن درد دارم

سوال های مرتبط

مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد