خانما کسی میدونه شیاف ایندومتاسین برای چیه ممنون میشم جواب بدید

۳ پاسخ

برای اب دور جنین هم استفاده میشه انقباضات رحم و اینا

قرصش ک برای درده و مسکن هس شیاف شم حتما همون مسکن

برای کمر درد و ملین

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری