باید نامه پزشک داشته باشی بستریت کنن عزیزم
عزیزم ۴۰ هم تکمیل میکنی اگه همه چی اوکی بود میذارن تا ۴۱ هفته
فرقی نداره داخل ۴۰ هم بری بستری میکنن با امپول فشار اینا طبیعی زایمان میکنی یا اگر شرایطت اوکی نباشه اورژانسی سزارین میشی مثلا اگر ضربان قلب بچه کم باشه یا خودت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.