۳ پاسخ

باید نامه پزشک داشته باشی بستریت کنن عزیزم

عزیزم ۴۰ هم تکمیل میکنی اگه همه چی اوکی بود میذارن تا ۴۱ هفته

فرقی نداره داخل ۴۰ هم بری بستری میکنن با امپول فشار اینا طبیعی زایمان میکنی یا اگر شرایطت اوکی نباشه اورژانسی سزارین میشی مثلا اگر ضربان قلب بچه کم باشه یا خودت

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۸ ماهگی