بچه ها سونوگرافی زیاد ضرر داره؟

۵ پاسخ

نه بابا هیچ من تا حالا شاید پنجاه بار سونو شدم

من تاالان سه بار انجام دادم دوبارش واژینال یه بارم شکمی 😵‍💫

من شنیدم میگن باعث بالارفتن دمای آب اطراف جنین میشه

بله.

میگن ضررداره ولی فکرنکنم

سوال های مرتبط

مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان rahaa مامان rahaa هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو ۵ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۳ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو قصد بارداری
مامان اسراو آیسا مامان اسراو آیسا هفته بیست‌وسوم بارداری