#پوشک #شیرخشک
این لباس قشنگه به نظرتون

تصویر
۷ پاسخ

ن من دوست ندارم

نه شلوارش به تنهایی قشنکه ولی بالا تنه نه

باید تو تن بچه ببینی ،به یکی میاد به یکی نمیاد همه لباسا همینجوریه بنظزم

قشنگه ولی برای ۴سال به بالا

سلیقه ای
من خوشم نمیاد

ببخشید قشنگ نیس

من خیلی خوشم میاد

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنســـا🩷 مامان 🩷پرنســـا🩷 ۲ سالگی