۷ پاسخ

بچه منم بریچ ولی حرکاتش خوبه شاید بخاطر جفت

برامنم هرزمان بریچ میشه حرکتاشخیلی ضعیف میشن الان چندروزه برامن بریچه حرکاتش کمترمیشه

برا منم بریچ ک بود خیلی حرکتای ارومی داشت سفالیک ک شد خواب ندارم شبا بس لگد مال میکنه 😂

آره... پسر من توی واژن میزنه بعد تیییز، انگار با نوک انگشت های پاش میزنه.
مخصوصا وقتایی که وایساده باشم،این تیزیش‌خیلی اذیتم میکنه اون پایین🤦‍♀️

منم تا ۲۸ هفته بریچ بود فقط پا میزد تو واژن .وقتی چرخید هردم دست و پا میزد تو همه قسمت شکمم .. منم تقریبا اینطور حس کردم

وای برا من بریچ شدنی مثانه ام از جا درمیاره

مال منم بریچه ولی حرکاتش محکمه

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷🍒 مامان پناه🩷🍒 هفته سی‌وچهارم بارداری