خیلی نازکه ،جذبش پایینه ،واسه استفاده روزانه داخل خونه خوبه.
من الان نه چندسال پیش سر پسرم یه بسته بزرگ خریدم خیلی خوب بود بعد اون دیگ گیر نیاوردم
نه تاحالا استفاده نکردم
اصلا خوب نیست
من استفاده کردم اصلا خوب نبود راضی نبودم
چرت وپرت والا بارلی اصلا بدردبخور نیست
خیلی بو میده
کیفیت خوبی نداره
من تازه بستش تموم شده خیلی نم میده
ن من راضی نبودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.