۳ پاسخ

منم همینم مدتیه. سرش پایینه پاهاش بالاس دیگ بخاطر اونه

سلام عزیزم شما ک کرج هستین پیش کدوم دکتر میرید و اینکه دکترتون برا نوشتن نامه سزارین چقد زیر میزنی میگیره

منم اینجوریم

سوال های مرتبط